Mys med älskling ikväll

Blir att åka till mormor idag igen&träffa mamma, sen ska jag möta älakling på stan&så åker vi hem till mig&så ska vi bara mysa typ :) saknat honom massor ;c
Ifredags så va jag med älskling&Moa på stan&sen drog älskling och jag hem till honom, drog hem redan vid 16, för pappa va sjuk, pratade skype med erik och somna sent..-.-
Lördags så gick jag upp tidigt för att morbror skulle hämta mig för att vi skulle åka till mormor för att fira my (min lilla syster). Va hos mormor till kl halv 4 typ&sen skjutsa mormor hem mig&då städade jag&sen bakade jag&anette piroger i hundra år :3 dom blev super goda så det va värt ca 3-4 timmar bakning!
Julafton imorn, blir att åka till farmor&farfar för att fira jul med familjen^^ bloggar mer då!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Saknat dej jättemycke också älskling ❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘

2012-12-23 @ 16:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0