Inte orkat eller haft tid att blogga

Haft en helt okej&rolig helg. Gick hem från skolan i fredags&låg hemma hela dagen&i lördags va jag med älskling på dagen&sen på kvällen sov jag hos Sharia, vi typ flummade&pratade? Söndags så va jag med sharia en stund&sen va jag med älskling igen&igår va jag med sebbe&rasmus^^ och idag va jag på stan mä Moa&sharia, DÖD!
Ge mig lov tack?
Hade sovmorgon idag&började nt fören kl 10:20, vilket va väl behövligt! Haft en relativt chill dag idag.. Sjukt trött,sur, stressad, irriterad&har ett huvud som går på högvarv..så dom här 2 skoldagarna får gå snabbt nu&så ska jag fasen sova hela lovet!
Bloggar mer när jag har tid och ork, känns som att bloggen hamnar åt sidan just nu. Vinter-deppad maybe? Aja, hörs.


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Va med mej o sova ska du göra på lovet <333

2012-12-18 @ 16:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0