Inte haft tid,ork, eller lust att blogga.

Har inte hunnit, orkat, eller kunnat blogga. 
Blogg.se appen har inte funkat så inte kunnat blogga via mobil&datan sitter jag typ aldrig vid.. 
I torsdags va jag med älskling, och igår så va jag med Moa, vi blev hämtade efter skolan&då drog vi hem till mig och färgade mitt hår och sen drog vi till henne och lämnade våra väskor&tog bussen ner på stan& typ gick på stan en stund, bussen hem och då åt vi typ och kollade på Skilda Världar&åt massa godis^^ Vi vaknade typ vid.. halv 10&jag drog hem typ direkt, och satte mig vid datan xD Sen ska farmor&farfar hämta mig och då ska vi åka och hälsa på faster&kusiner :D ska bli sjukt kul eftersom jag inte träffat dom på ett tag ^^ sen ska jag sova hos farmor&farfar eftersom pappa&anette är i sthlm^^ Imorn drar jag t vingåker och träffar mamma, sen ska jag vara med älskling. Bloggar sen :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Snygga skålar ska vi hångla ?<333

2012-12-08 @ 20:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0