Skolan kommer seriöst ta över mitt liv!

Shit allså..
Fått MASSOR av grejjer idag i skolan, papper, matrial osv, och det va MASSOR o jag har inte ens fått allt än.. Allt det här med vilka salar man ska vara i kommer göra mig galen! Jag kommer ALDRIG hitta! Schemat är riktigt tufft, vissa dagar går man från 8 på morgonen till kl 4 på dagen, seriöst, jag är orolig! :o
Idag så har jag mest bara slappat, skulle vart med Daniela o Emelie men jag orkade inte, va helt död efter skolan idag!
Imorgon ska jag ner på stan o kolla efter en väska, med sharia och kanske träffa Adam, vi får se. Men ska lägga mig i sängen och läsa nu, och sen sova.. Upp vi 7 imorn bitti för att möta moa vid cykelbenny 07:50 för att sen cykla till skolan.. Ensam första lektion oxå, HAHA!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fin bloggdesign du har!
Kram

Svar: Tack detsamma! :)
mylifeisabigstory.blogg.se

2012-08-22 @ 14:39:18 - http://sanndrasjobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0