Nån jäkla lista..xD

Vilken svordom använder du mest?
Typ alla som finns xD
 
 
Tycker du om att krama folk?
Ja det gör jag väl. Inte så att jag kramar kassabiträdet på ICA när jag handlar men ni fattar nog jag menar.
 

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
HAHA, den är inte ställd :D 


Hur många resväskor äger du?
 0.


Använder du flipflops?
Hahaha. Nej. 


Var köper du dina matvaror ifrån?
 Matvaror? Godis? Typ den affären jag är närmast xD 


Du är ledig, umgås du helst med en hel barnfamilj eller en vän?
 En vän ofc? :o
 
 
Har någon någonsin kallat dig lat?
 Minst 1 person per dag.
 
 
Vad åt du till middag senast?
Choklad :D

Vem var den senaste som ringde dig?
Madde :D
 
 
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Nej det tror jag inte, jag vet att vissa gör det x)
 
Vilket riktnummer befinner du dig i?
..?..
 
 
Är du blyg inför motsatta könet?
HAHA nej.
 
Vilken film kan du alla repliker till?
Typ..Ingen? xD
 
Pratar du några andra språk?
Engelska, tvärtomspråket och svenska.
 
Diskar du din egen disk?
Nej, HAHA


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Har aldrig gått på dejt och skulle heller aldrig få för mig att gå på det. Fjantigaste ordet jag vet "Gå på dejt" Gör man fortfarande det i Sverige? Sluta isf.
 
 
Vad har du med dig in på bion?
Bara dricka eller dricka o godis x)
 
Har du en blogg?
Nej absolut inte? xD
 
 
Gillar du att flyga?
Kan inte flyga men älskar o flyga flygplan ja :D


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
 vne :o
 
 
Hur många timmar måste du sova för att fungera?
Från när jag går o lägger mig tills jag vaknar av mig själv?^^
 
Är dina dagar stressiga och fullbokade?
Hahahaha, inte stressiga men fullbokade ja :D
 
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
14, fjortis </3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0