Fullt upp!

Vart i kjula idag, har typ "jobbat" hahahaxD 
Har spacklat en vägg, rengjort lite i poolen och fixat min cykel^^ Kom hem och bakade blåbärspaj :D va as gott :D 
Sitter och lyssnar på musik och smsar osv^^
Imorgon så ska sharia komma till mig och vi ska typ, gå ut och gå osv^^ 
Fredag ska jag till västerås med farmor och farfar, lördag vet jag inte och söndag ska jag vara med sharia för vi ska kanske dra o kolla på en fotbollsmatch och måndag är det skola och jag o sharia ska träffa Adam o hans kompis tror jag^^ Tisdag hoppas jag att jag o sharia ska vara med moa, As länge sen jag träffade henne, saknar henne massor! 
Så mer eller mindre har jag fullt upp dom här dagarna :) Me like! 
Bloggar sen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0