Ett beslut som faktiskt känns riktigt bra!

Tog ett bra beslut igår, som jag faktiskt är riktigt glad att jag tog.
Det beslutet lär göra allt så himla mycket enklare, vilket jag är glad över.
 
Jag känner mig helt tom just nu, helt slut på krafter, helt slut i kroppen, som att jag tappat bort mig själv.
Alla begär så mycket av en känns det som, jag försöker få alla nöjda, men jag kan inte. Jag är inte mer än männsklig, kommer aldrig kunna få alla nöjda, kommer aldrig kunna finna alla till lags, hela tiden. 
 
Jag vill bara skrika ut, jag vill må bra, jag vill vara den där som finns för allt och alla, hela tiden. Jag kan inte! Jag vill att någon ser mig, att någon för nångångsskull ser mig, ser min smärta, men ingen ser.. För jag kan inte visa den.
 
Jag kan inte gråta, jag kan inte visa mig svag. 
Jag gråter med regnet, och är bara svag när ingen ser.
 
Mörkret och ensamheten känns som min ända vän. 
 
Men jag måste stå på mig, hålla huvet högt och fortsätta kämpa.
Låta mitt förflutna bli en del av mig, släppa taget om henne, och lösa vissa saker, då kommer allt bli mycket bättre.
Men det är en lång väg dit, och jag orkar inte vänta mer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0