-Göm inte problemen, förr eller senare står dom där igen.

Dom här två dagarna, dom har känts som ett helt liv. Skulle kunna sova i flera dygn känns det som, huvet går på varv och dunkar, tillbaka blickar, illamående och ännu mera tankar.
Men det här behövs, det här ska bli sista gången. Jag ska börja om på nytt, och det blir enkelt nu, ny skola, ska flytta, och jag har sagt mitt sista till Henne. Det känns okej, det är faktiskt helt okej just nu, även fast jag är helt slut. Jag har fått kontrollen över mitt liv igen, nu är det bara jag som väljer hur mitt liv ska se ut, inte någon annan.
Jag kommer få stå ut med att veta att Hon bor några gator bort, stå ut med att veta att jag någon gång kanske kommer träffa på Henne. Men det gör ingenting, för Hon är den som lärt mig det viktigaste.
Det är valen man gör som formar ens liv, väljer man fel och nöjer sig så går det åt helvete.
Att bara skita i allt och bara tänka "Det där händer inte mig" är som att säga "Jag vet att folk kommer kunna flyga i framtiden", man vet aldrig vad som händer. Händer det så kämpa, inte bara finna sig i problemen, det gäller att göra nånting åt det.
-Göm inte problemen, förr eller senare så står dom där igen.

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du får en fortsatt fin fredagskväll :)

2012-04-27 @ 19:58:42 - http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Two trollfaces

Hej nice blogg! Var gärna med i veckans blogg också!! :D

http://twotrollfaces.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-1.html#comment

2012-04-27 @ 21:28:14 - http://twotrollfaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0