Svek?

Allt sköljde över mig som en våg, hela dagen har varit konstig. Mycket tankar kring det gamla, men även för nytt. Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera när nån som står mig nära blir sviken, jag vet själv hur ont det gör men endå, även fast jag vill så kan jag inte göra nånting. Jag önskar att svek inte fanns, det gör så sjukt ont när man blir sviken. Nåt man aldrig någonsin glömmer, aldrig. Jag är i verkligheten, och jag är lycklig, faktiskt, men det är endå nånting som sitter där och vägrar släppa. Jag klarar inte av att finnas för allt och alla längre, men endå finns jag där för alla och försöker hjälpa. Jag vet att jag kan inte bära allas tyngd, men jag klarar inte heller av att skita i någon.. Just nu är det precis så.. Jag blir förvirrad, och arg för att svek finns överhuvudtaget..
Men sånt är väl livet antar jag, bara att acceptera och kämpa vidare. För alla kan, bara dom vill, och är villiga o kämpa för det.


Kommentarer
Postat av: Moosiiis❤

Jag älskar dig världens bästa vän❤❤

2012-04-30 @ 23:54:10 - http://moosiiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0