Ny header!

Fixade en ny header idag, som ni säkert ser. Klicka F5 annars ^^
Vart ute med Moa och Sharia och typ flummad sönder! Haha, blir nog att dra ut imorgon oxå ^^ Sen på fredag så ska Moa,Sharia och sharias kusin Soma och jag åka till grönalund och se LMFAO :D och såklart åka massa karuseller :D
HAHA, Jag sitter på Sharias axlar.. xD

Dagen har vart bra, väldigt bra faktiskt!
Allt känns sjukt mycket lättare nu, jag har insett att jag är stark, att jag kan klara mig ur det här. Känns bra att sanningen börjar komma fram mer och mer, det ger mig ett avslut. Jag har sagt mitt sista till Henne och sanningen börjar komma fram, en dag så kommer alla se hur alla dom här åren vart. Jag ska bli nånting, jag ska se till att göra mitt liv till mitt, då jag bestämmer. En glädje Hon kan ha är att hon kan vara stolt över sitt barn, hela mitt liv har gjort mig till den jag är idag. Jag har blivit den jag är idag tack vare allt, jag har hittat min anledning till varför det här hände, varför det just hände mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0