Minnen,bilder!


Haha, shit, bilder från 2 olika tjejkvällar med världens bästa ! Bilderna på mig är från en kväll o dom bilderna på vår "cola vattenpipa" är från en annan xD Hehe, shit vilka minnen allså xD Moas brors keps, o hennes pappas skor. Cola glas, cola, 50+sugrör, bob marley musik o massa flum! Haha, gud vilka minnen allså xD
Älskling och jag på en julafton eller vad det nu var för 2 år sen ^^
Usch jag i sommars när jag hade nån mysko period o blekte håret..'-.-
Haha, gud, blekte sönder mitt hår ju !! xD
dööööör
Sommras med chaqline på gina xD
Sa väl att jag blekte sönder mitt hår typ? xD
Haha höstlovet!! xD
HöstlovetxD
......................
Shit asså.. xD
Det där va då och det här är nu:
image descriptionimage description
Typ lite skillnad? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0