Lunch på stan med Bästa Anette!

Gick hem från skolan idag, eller minst sagt, rusade hem i panik '-.-
Hände en grejj igår, men det hade inte vart nån stor grejj om det inte fått en följelse idag, vilket förstörde min dag och fick min skalle att gå på varv.
Rusade hem i panik och tårar så folk måste ju undrat vad det va för fel på mig xD
Va hemma ett litet tag o alla telefoner ringde hela tiden typ '-.-
Anette ringde mig iaf strax innan 12 och frågade om jag ville komma ner på stan och äta lunch med henne och prata. Såklart så gick jag ner på stan till hennes jobb och mötte henne, och vi åt lunch och prata en hel del, vilket va behövligt! Världens bästa låtsas mamma!
Kom nyss hem och sådär, tack och lov för att det är fredag imorgon!
Älskar fredagar!
Förra inlägget var jag bara tvungen att skriva, det va ett sätt att få ut mina känslor och samtidigt få ett avslut, eller jag hoppas på ett slut.
Jag bloggar senare, tror jag. Idag blir det att lägga sig tidigt och försöka få lite sömn så folk slipper mitt jävliga humör dagen efter sen xD
image description

Kommentarer
Postat av: Anette

Stor kram! <3

2012-04-26 @ 23:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0