Haha dagens plan blev ju inte direkt så som jag tänkt xD

Dagens planer som bestod av att jag bara skulle ligga hemma och kolla på scooby doo filmer blev ju inte i verk ^^ Åkte till farmor med pappa o niklas o va där, käkade pankakor med glass :D efter typ 100 år så åkte vi tillbaka in till stan och hämtade pizza o typ en slang hoppade så pappa och niklas fick stå o mecka bil ett tag xD haha skämdes som tusan xD Vi åkte iallafall hem till anette o käkade och jag va kvar där medans pappa o niklas åkte. Hjälpte Anette att packa ner vårat pysselskåp som är lagom överfullt!! xD haha.. och så pratade vi en hel del, kändes as skönt! Grymt tacksam över att jag har en familj som är guldvärda !!♥
Anette och jag ska strax åka till Anne, hennes syster och pyssla med hennes son och sådär ^^ Väntar bara på att Anette ska duscha klart ^^

Kommentarer
Postat av: Anette

Kram <3

p.s vårt pysselskåp är väl inte så fullt?;))

2012-04-06 @ 23:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0