Gah, hur lyckas jag..

trött.. Imorse klockan 6 så vaknar jag i panik, kallsvettig o tårar. Yttligare en madröm, gick och öppna fönstret för att få lite luft så jag kanske skulle somna om men nej, går inte. Låg och läste till 8, gick upp och åt frukost med Anette och sen la jag mig och läste igen o har läst sen dess. Läst "Skamfläck" så sjukt grym bok! Går inte att lägga ifrån sig boken när man väl börjat läsa. Dagen blir väl inte så mycket mer än att jag ska kolla på mina älskade scooby doo filmer :D Blir kanske en tripp till öb med farmor sen oxå ^^

Kommentarer
Postat av: Anette

Stor kram till dig min Scooby Doo Elin! <3 Allt löser sig till slut ska du se!

2012-04-03 @ 21:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0