Dag8

Dag1-Min familj
Dag2-Något jag inte gillar
Dag3-4 Viktiga personer
Dag4-Mina drömmar
Dag5-Resor jag vill göra
Dag6-Mitt drömyrke
Dag7-Min önskelista
Dag8-10 Saker jag vill göra innan jag fyllt 30
Dag9-Om jag vann 10 miljoner
Dag10-Min dröm resa
Dag11-Något jag önskar jag gjorde oftare
Dag12-Min högsta önskan
Dag13- Favorit årstid
Dag14-Något jag saknar

10 saker jag vill göra innan jag fyllt 30
  1. Göra en jorden runt resa med Moa och Sharia
  2. Utbildat mig till advokat
  3. Flyttat från Eskilstuna
  4. Börjat jobba som advokat
  5. Byggt upp en relation med min syster
  6. Löst alla mina problem
  7. Lärt mig att leva med det gamla
  8. Tagit körkort
  9. Göra en resa med familjen
  10. Raderat mitt facebook-konto
HAHAH, vet inte riktigt varför jag tog med det där sista xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0