Dag4

Dag1-Min familj
Dag2-Något jag inte gillar
Dag3-4 Viktiga personer
Dag4-Mina drömmar
Dag5-Resor jag vill göra
Dag6-Mitt drömyrke
Dag7-Min önskelista
Dag8-10 Saker jag vill göra innan jag fyllt 30
Dag9-Om jag vann 10 miljoner
Dag10-Min dröm resa
Dag11-Något jag önskar jag gjorde oftare
Dag12-Min högsta önskan
Dag13- Favorit årstid
Dag14-Något jag saknar

Mina drömmar.. Mina drömmar är att gå ut grundskolan, börja på gymnasie och samtidigt jobba, gå ut gymnasiet, resa jorden runt i 6 månader eller ett halv år och sen vara utvilad för att börja plugga igen på nytt.. Till advokat! :D Min dröm är att lyckas, att resa, jobba och att leva mitt liv så som jag vill leva det.

Kommentarer
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

nu är den här :D

Min hundblogg där man får följa mig och min hunds liv men jag skriver även allmänna saker !

Länkning finns i senaste inlägget - i bilden :D

Hoppas du får en underbar dag! :D

2012-04-16 @ 16:16:08 - http://mezei.blogg.se/
Postat av: Maria

vilken fin blogg!:)

2012-04-16 @ 21:02:11 - http://mariashmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0