Bloggen har hamnat åt sidan.

Bloggen är inte så uppdaterad på sommaren..vet inte varför, är ju inte direkt super upptagen? xD

I midsommras sov jag&rasmus hos farmor&farfar med min kusin i min lekstuga.. Och undrar nu varför vi kallar den lekstuga när det igentligen ser ut som en koloni stuga.. Eller tja, det är en koloni stuga som står på farmor&farfars tomt..
Men aja ointressant, jag, rasmus och min kusin sov iaf där^^ på kvällen badade vi i poolen&jag har typ blivit värsta badkrukan så jag gick in och satte mig i bastun!:D

På midsommardagen sov jag hos Rasmus. Medans han höll på med sin data lagade jag mat&bakade en paj åt oss, vi hade en myspys kväll med godis&spel :D
Hehe, vaknade med krypningar i benen vid kl 4 på morgonen så väckte älskling&då satte vi oss på balkongen och sen åt vi hallonpaj kl 5 på morgonen..

På söndagen så gjorde vi nog inte så mycket tror jag.. xD Samma sak på måndag.

Och igår så åkte jag till Rasmus och sen kom Daniel dit&då cyklade vi till ica&köpte munkar, sen åkte vi till stugan och fiskade med båten.. Förstå paniken när jag sitter i båten&har aldrig suttit i en sån båt förut&dom puttar ut båten i vattnet.. Typ det läskigaste jag vart med om.. Haha nejmen..det va äckligt..

Roliga var bara att jag sa innan att jag prompt inte skulle ha flytväst, men när jag väl satt i båten..så seriöst va flytvästen på inom 2 sekunder..

Drog även i ett snöre jag hittade i vattnet och fick upp en hel jävla bur med både döda&levande fiskar.. Började nästan gråta xD

När vi fiskat klart så badade jag och älskling lite iaf..vi satt typ bara på en surfbräda&va rädda för fiskar xD
Vi cyklade hem och så var det meningen att vi skulle lana men så blev det inte.
Rasmus bror skjutsade oss till godisland, ica&sen hem till mig.. Skulle till godisland för o köpa risen (det är typ en slags choklad/kola liknande godis för er som inte vet) och då va det slut så vi åkte till ica.. Haha krigare xD

Väl hemma spelade vi&la oss vid 2-3 nångång:)
Vaknade vid halv 1 idag och sen dess har vi bara slappat&spelat.. Vid 21 cyklade jag hem& Rasmus gjorde mig sällsskap. Vi va på hemköp o då passade jag på o köpa en melon..så sinnessjukt gott! Åt upp halva typ direkt jag kom hem xD

Kanske ska lära mig blogga lite varje dag så slipper jag skriva så här långa ointressanta inlägg..

4-5 dar kvar tills jag fyller 14 år oxå..Ingen stor grejj längre när man fyller.. När man va liten kunde man typ inte sova flera nätter innan&nu typ bryr man sig inte längre xD
&bara 3 veckor kvar tills grekland nu!! :D Längtar så in i h*lvete! :D
&så blir det Grönalund på torsdag^^


Kommentarer
Postat av: rasmus

jag satt kl 4 och maserade dina fötter älskling älskar dej <3

2013-06-26 @ 23:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0