Home sweet home!

Äntligen hemma igen! Vart hos mormor sen i söndags :) Vi åkte till sparreholm och hämtade henne och sen åkte vi bara hem^^ I måndags åkte vi till tuna&då köpte jag en mascara och en lång svart klänning^^ efter det kom morbror&josse, sen åkte vi till min kusins grav, sen till skjulsta för att köpa glass med det fanns inte så vi åkte till sundbyholm^^ Igår, så va vi hemma&sen åkte vi till mälarbaden men det va alldeles för kallr för att bada så vi åkte till mormors syster istället^^ morbror&josse va med oxå :) sen åkte vi hem, åt&åkte och hälsade på min kusin^^ vi va hemma vid kl 8&då somna vi typ direkt xD och idag så åt vi bara sen åkte jag hem:)
Haft kul :)
Imorgon ska jag åka till stockholm och kolla på klänning till pappa&anettes bröllop med anettes mamma :)
Helgen blir lugn&hoppas älskling kommer hem..så vi hinner träffas innan jag åker till grekland nästa fredag :)

Bliggar sen
My egofotar med min tele xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta ni är saknar my när vi messade hon va roligare än dej älskling hahahhaa <3

2013-07-23 @ 22:14:32
Postat av: Rasnus

Söta ni är saknar när my messade mej 😂😂😂😂haha<3

2013-07-23 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0